Morský kovový hlavolam - Šelma a ryba
Kód: 17243Podrobný popis
Precvičte svoju zručnosť, pozornosť a jemnú motoriku s hlavolamami z edície Mozgovňa. Morské hlavolamy tvarom pripomínajúci morské živočíchy určite urobia radosť vašim blízkym i vám. Potrapte si mozgové závity! Návod na zloženie hlavolamov nájdete vo vnútri balenia.Rozmery balenia: 8,2 cm × 5 cm × 10 cm
Dodatočné parametre
Kategória: | Edukačné a vedomostné |
---|---|
Doporučený vek: | pre deti od 8 rokov |
Vhodné pre: | unisex |
Vejár plný kvízov z koncepcie Kvído, to sú obrázkové kartičky so 100 otázkami a odpoveďami pre deti od 5 rokov.
V tejto hre nájdete 54 farebne ilustrovaných magnetov jednotlivých častí dopravných prostriedkov a ich pasažierov.
Pexeso pre bystré hlavičky Kvído je jednoduchá hra, vychádzajúca z principu vedomostných pexes prispôsobených deťom predškolského a mladšieho školského veku.
Precvičte svoju zručnosť, pozornosť a jemnú motoriku s hlavolamami z edície Mozgovňa.
Kvídov zošit Cestovné aktivity- Cestovanie obsahuje úlohy zamerané na hľadanie rozdielov, vypĺňanie krížoviek a sudoku, prechádzanie bludiskami, počítanie obrázkov a riešenie...
Similo je kooperatívna deduktívna hra, v ktorej musíte nájsť jednu zo známych postáv na základe pomoci od iného hráča.
V tajomnom podkroví uprostred noci ste našli dlho zabudnutú a dosť znepokojivú knihu… Sotva sa jej dotknete, zazvoní zvonček… Práve ste dostali pozvánku od grófa Vlada D.
V Kvídovom zošite Cestovné aktivity - Ochrana prírody sa dieťa pri riešení krížoviek, tajničiek, sudoku, či iných logických úloh dozvie ako môžeme lepšie chrániť...
Aby mohli Moje 1. kvízy hrať deti v rôznych vekových kategóriách, sú jednotlivé otázky rozdelené do 2 úrovní náročnosti pre deti predškolského aj mladšieho školského veku.
Chcete sa od svojich detí dozvedieť v čom sú lepšie ako vy? Vyskúšajte Povedačky na cesty z koncepcie Kvído s 240 zaujímavými otázkami pre deti i rodičov, pri ktorých si užijete...
Pexesá pre bystré hlavičky z koncepcie Kvído rozvíjajú u detí od 3 rokov pozornosť, pamäť, logické uvažovanie a zábavnou metódou učí školákov angličtinu.
V tejto hre nájdete 68 farebne ilustrovaných magnetiek jednotlivých častí oblečenia a doplnkov pre dve deti – Terezku a Branka, ktorí sú na statických samolepkách.
Vedomosti nie sú všetko! Táto dôvtipná hra kombinuje vedomosti so šikovnou taktikou.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.